sobota, 30 marca 2013

Rozdział 18

Niall

Stała tu, obok mnie, jak zawsze jej włosy leżały na ramionach, były związane bladoróżową kokardą w wysoki kucyk. Zakręcone kosmyki włosów, które nieudolnie wymsknęły się spod gumki przyozdabiały jej pociągłą twarz. Jej idealne wcięcie w talii zasłaniała szersza bluzka, która zarazem odsłaniała kawałek jej smukłego ciała. Czarne leginsy podkreślały długość jej nóg, a czarne vansy zdobiły jej małe stopy. Mimo wszystkiego najpiękniejsze były jej oczy. Duże, mocno podkreślone tuszem. Były brązowe, ciemno brązowe. Policzka miała gładkie w dotyku, tak często się rumieniła, uwielbiałem to, była taka urocza. Wszystko co robiła było delikatne i subtelne. Uśmiechała się przez sen, podnosiła do góry lewy kącik ust co sprawiało, że jej dołeczek w policzku stawał się widoczny. Kiedy się denerwowała wyglądała czarująco, udawała, że jest zdenerwowana, a tak naprawdę zawsze pragnęła się uśmiechać. Za każdym razem chciałem mieć powód, aby to robiła, wystarczył uśmiech, lub głupi żart. Miała trudny charakter, górowała u niej stanowczość i nieśmiałość. Myślała, że umie doskonale skrywać emocje i uczucia, ale umiałem wyczytać wszystko w tych poetycznych oczach. Wystarczyło mi jej jedno spojrzenie. Usta miała bardzo duże, były wyraźnie zakończone. Nie używała szminki, a miały naturalnie ciemno malinowy kolor, kiedy je otwierała wydobywał się z nich wysoki głos. Ciągle się śmiała, z byle czego, lecz kiedy to robiła zasłaniała usta swoją drobną dłonią. Kiedyś mówiła mi, że nosiła aparat, co wyjaśniało by jej idealnie proste zęby. Mimo, że była dziewczyną kochała oglądać piłkę nożną, często opowiadała o swojej ulubionej drużynie i wyzywała nielubianych piłkarzy, grała z Harry'm w Fifę, rzadko wygrywała, ale cieszyła się tym jak dziecko. Lubiła, jak grałem jej na gitarze, zawsze dośpiewywała parę swoich słów. Kochała szeptanie do ucha i całowanie w policzek, kiedy ktoś obejmował ją od tyłu zamykała oczy i opierała się na jego barku. Gardziła używkami, kiedyś paliła, stwierdziła, że to był jej najgorszy błąd w życiu, alkohol konsumowała tylko w małych ilościach. 'Można bawić się też na trzeźwo, tylko trzeba mieć z kim.' zawsze powtarzała. Effy wytłumaczyła mi, że to przez ich macochę. Nie pojmowałem tego do końca, ale ją rozumiałem. Uwielbiała towarzystwo Zayn'a. Twierdziła, że to 'złoty chłopak.' Z dziewczynami najlepszy kontakt utrzymywała z Effy, ale także przyjaźniła się z resztą dziewczyn. Nigdy nie wiedzieliśmy z czego się śmieją i czemu płaczą, były dla nas zagadką. Mimo, że to był dopiero niecały miesiąc, wiedziałem o niej cholernie dużo, zapamiętywałem każdy jej szczegół... ale teraz liczyła się ona, stała tu i wpatrywała się w moje oczy zmieszana. Tym razem nie mogłem w nich nic wyczytać. Strach? Zadowolenie? Nie miałem pojęcia.


 To słod­kie, kiedy ktoś wie o To­bie na­wet naj­drob­niej­sze szczegóły. Nie dla­tego, że be­zus­tannie mu przy­pomi­nasz, ale dla­tego, że po pros­tu zwra­ca na to uwagę. 

Elly

Utonęłam. Chciałam się odwrócić, lecz już nie było odwrotu. Mrugnęłam powolno i zagryzłam nerwowo wargę. Przycisnął mnie do ściany jeszcze bardziej, a ja oparłam ręce na jego klatce piersiowej próbując go odepchnąć. Ciągle patrzyliśmy się sobie w oczy, moje serce biło jak szalone. Jego oddech na moich wargach nasilał się. Byłam już gotowa, nie miałam wyjścia, chciałam go pocałować, położyłam rękę na jego policzku i nagle drzwi pokoju obok, którego staliśmy otworzyły się z dużym rozmachem. Momentalnie go odepchnęłam co dzięki jego woli udało się. Dostrzegłam śmiejącego się Zayn'a.
- Spokojnie, już idę. - Parsknął i zamknął drzwi. Ponownie wszedł do pokoju. Odwróciłam się od Niall'a oblana rumieńcem, w ostatniej chwili zawróciłam i złapałam go za rękę patrząc mu z oczy.
- Pójdę.. tylko trzymaj mnie wtedy za rękę, proszę, będę czuć się o wiele pewniej. - Szepnęłam i posłałam mu czarujący uśmiech. Odwróciłam się i ruszyłam w stronę pokoju dziewczyn. - i zapomnijmy o tym. - Dodałam nie odwracają wzroku od drzwi do pokoju Dan. Już nie miałam ochoty tu być, chciałam wyjechać.  Nie zapomnę o tym, nie chcę o tym zapominać. Jak ja mu spojrzę w oczy? Za każdym razem jest coraz trudniej się od nich oderwać.
 
Na plecach Pezz dochodziłyśmy na dół. Wyścig między mną i Edwards, a Eleanor i Danielle trwał zaciekle. Jednoznacznie wygrała przeciwna drużyna, razem z Perrie nie przeżywałyśmy tego zbytnio, wręcz przeciwnie, zaczęłyśmy się śmiać. W końcu, skończyło się na tym, że upadłam na ziemie. Śmiech jeszcze bardziej rozniósł się po pokoju. Razem zrobiłyśmy sobie dobre kanapki i usiadłyśmy obok zaspanych chłopaków. Louis nie był już obecny, spał i chrapał głośno. Podśmiechiwaliśmy się z niego pod nosem aby go nie obudzić.
- To co, jakaś rundka fify? - Wyszczerzył się Harry podając mi joystick'a.
- Daj spokój, nie o tej porze. - Skrytykowałam jego pomysł i poczochrałam jego włosy. Były takie puszyste i przyjemne w dotyku.
- Trzeba zbierać się do spania. - Na słowo Zayn'a zaczęłam robić się zmęczona. Pokiwałam zgadzając się z nim głową i wstałam zgaszając telewizor. Podążyła za mną Eleanor, Perrie, Danielle, Effy, Harry i Niall. Liam dalej przeskakiwał  po programach, a Lou dalej pogrążał się w głębokim śnie. Szłam powoli obok Harry'ego i co chwilę go szturchałam, co odwzajemniał z rozbawieniem. Już miałam wchodzić do pokoju, kiedy silną, wytatuowaną ręką zatrzymał mnie Zayn. Rzuciłam mu pytające spojrzenie.
- Jest co jest, nie pozwól sobie go skrzywdzić, bo skrzywdzisz siebie tym o wiele bardziej. Będzie o ciebie dbał, to nie jest tylko przyjaźń. - Spojrzał mi szczerze w oczy. Pokiwałam głową i skinęłam nią wdzięcznie.
- Obiecuje. - Podciągnęłam do góry jeden kącik ust. - Dobranoc. - Powiedziałam cicho i weszłam do mojego pokoju. Słychać było, że ktoś kąpie się w łazience, Niall. Wzięłam swoje rzeczy do rąk i zabrałam koc z łóżka, zeszłam na dół i położyłam się na kanapie. Nie chciałam spać z nim, nie uważam to za zbyt komfortową decyzję. Payne patrzył się na mnie jak na idiotkę.
- Co ty tu robisz? - Nie odrywał ode mnie wzroku marszcząc brwi.
- Kładę się spać. - Odpowiedziałam uśmiechem i rozłożyłam się wygodnie, złożone dłonie położyłam pod głową, zamknęłam oczy i starałam się zacząć myśleć o czymś miłym.
- Zwariowałaś? Teraz jest w miarę ciepło, ale w nocy strasznie się tu oziębia dlatego, że nie ma kto podkładać do kominka. - Na górę. - Pewnie mi rozkazał, na co odpowiedziałam słyszalnym śmiechem. Li zdenerwował się i wstał podnosząc mnie na ręce, zaczęłam wyrywać się z całych sił.
- Dobra, sama sobie pójdę, puść mnie! - Uderzyłam pięścią i właśnie w tym momencie zostałam postawiona na nogi.
- Proszę bardzo, ruszaj. - Posłał mi ironiczny, a zarazem wesoły uśmiech. Dowiódł swego, robiłam tak jak kazał. Nacisnęłam klamkę i weszłam po raz kolejny do pokoju. Na ramieniu zawieszony miałam duży, granatowy kocyk. Woda dalej uderzała o gołe kafelki w prysznicu. Położyłam się na łóżku i przykryłam się kocem przy czym wyciągnęłam nogi opatulone ciepłymi skarpetkami na zewnątrz, zamknęłam powieki i zasnęłam spragniona odpoczynku.
 Głośny trzask i jednorazowe jęknięcie oderwało mnie od snu. Niall uderzył się w ramię, o szafę. Podniosłam niechętnie głowę do góry. Bez koszulki, w granatowych dresach masował ramię ze skwaszoną miną.
- Ciota. - Dodałam cicho i zamknęłam rozbawiona oczy. Horan odburknął wyraźnie niezadowolony. Poczułam doskwierające zimno, które nasiliło się przez czas kiedy spałam. Zatrzęsłam się i podciągnęłam koc. Blondyn podszedł i podniósł kołdrę.
- Wstań. - Rzucił. Westchnęłam i przeciągnęłam się na drugą stronę, byłam za bardzo zaspana, aby to robić. - No bo cię zwalę na podłogę. - Zaśmiał się, a ja sturlałam się  Leżałam przez chwilę na ziemi i zaraz wstałam. Położyłam się i nakryłam się kolejną warstwą kołdry. Odsunęłam się pewnie od Niall'a. Jego włosy były mokre, przykrył się kołdrą i założył na nią jedną nogę.
Leżałam już parę godzin. Zimno nie pozwalało mi zasnąć. On  spał już od dawna, lekki uśmiech przyozdabiał jego słodką twarz. Jakby śnił, że jego marzenia się spełniają. Przybliżyłam się do niego, miałam nadzieję, że go nie obudzę. Objęłam go ręką w pasie i oparłam głowę na jego ramieniu, tak jak myślałam, biło od niego ciepło. Ogrzałam swoje ciało i zaczęłam zasypiać, kiedy to on przytulił mnie bardzo mocno, przyciskają mnie do swojego ciała. Moje usta były na poziomie jego podbródka, mimo moich myśli, nie przeszkadzało mi to. Zamknęłam oczy i już po pary minutach zasnęłam, z szczerym uśmiechem.
___________________________________________________________________________

CZYTASZ - KOMENTUJESZ

Wesołych Świąt Wielkanocnych! Nie jest to pewnie to czego się spodziewaliście, ale coś jest : )

JAK PODOBA WAM SIĘ WYGLĄD BLOGA?

Podoba wam się przemyślenia Niall'a? Dzięki nim możecie bliżej poznać Elly. Mam nadzieję, że dalej będziecie ją lubić. 
  • Dodawajcie blog do obserwujących. 
  • 40 komentarzy - następny rozdział. 
  • Polecajcie znajomym, directionerką!
  • Chcecie być informowani o nowych rozdziałach? Odwiedzajcie zakładkę 'Informowanie'. 
  • Są nowe zdjęcia w zakładce bohaterowie! Nie czekajcie dłużej! Poznajcie bohaterów! 
 Komentujcie bo to dla mnie bardzo ważne, dla was to parę sekund, a dla mnie to wielka motywacja. Czekam właśnie na twój komentarz, nie licz na innych, bo ja właśnie liczę na ciebie!

_____________________________________________________________________________

KTO NIE MOŻE DOCZEKAĆ SIĘ JUŻ 19 ? ♥ 

59 komentarzy:

  1. aww...boski <3 Ja byłam pewna, że się pocałują, głupia Ja <3 Hahaha :D czekam nn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie . ; )
    Jaa nie moge się doczekać <3
    Kocham too opowiaanie;***

    OdpowiedzUsuń
  3. JAAAA. ŚWIETNY !! <3 NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KOLEJNEGO ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ie mogę się doczekać <3 jestem z Toba od początku i za każdym razem są to lepsze rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz świetnie , oby tak dalej <3 Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w twoim BLOGU !!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju! świetny jest no! dlaczego ona go nie chciała pocałować? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Byłam już gotowa, nie miałam wyjścia, chciałam go pocałować, położyłam rękę na jego policzku i nagle drzwi pokoju..."

      Usuń
  8. Ten blog jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały! xx
    jeszcze raz życzę wesołych świąt xx
    i zapraszam na mojego bloga, ostatnio straciłam jednego obserwatora i chciałabym to nadrobić xx
    http://socanwedoitalloveragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu mega .. ; ) ..
    Czekam na następny .. ; ) ..x

    OdpowiedzUsuń
  11. Sory nie chcę żebyś się obraziła ale trochę nie podoba mi się twoja stylizacja, uważam że masz dobre pomysły ale trochę jak piszesz to nie umiem tego zrozumieć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego nie możesz zrozumieć w tym zjawiskowym piśmie Mullingar girl?
      Ona zawsze pisała niesamowicie i wszystko można było zrozumieć, tak jak zresztą teraz więc ja nie wiem o co chodzi.

      Usuń
    2. Ja tylko piszę co myślę i robię to dla jej dobra.

      Usuń
    3. Teraz ja nie rozumiem, jak dla jej dobra?! dafuq?

      Usuń
  12. omg świetny jest ten rozdział! <3
    eeej noo proosze dodaj niedługo nowy !
    no bo chyba się nie doczekam XD

    OdpowiedzUsuń
  13. super jest !

    OdpowiedzUsuń
  14. po prostu mega jest :3
    życzę wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham czytać twojego bloga. To jest teraz jedna z najlepszych czynności teraz. Wesołych świąt :** Aaaa. No i nie moge się doczekać 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, a to zakończenie takie awww*_* Czekam na kolejny. +Chyba sobie coś pomyliłaś bo jak napisałaś odwiedź zakładke informowanie zamiast zakładki pojawia się Zayn Malik *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boze to jest meeega! Ohh mógłby byc juz ten pocałunek XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem masz wielki talent do pisania.Odpowiem jeszcze na pytanie. Nie mogę się doczekać normalnie zaraz robi mi się przykro jak sobie myślę ,że dopiero za parę dni przeczytam kolejny rozdział :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Wygląd bloga oszałamiający *-*

      Usuń
  19. SUPER!!!!!!! Dorze zrobiłaś że przerwałaś ten pocałunek trzymasz w napięciu i ogólnie wszystko jest super.Nie mogę się doczekać 19!

    OdpowiedzUsuń
  20. super *-* nie mogę się doczekać kolejnego :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham twojego boga, kocham tą historię !
    Nie mogę się doczekać nowego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  22. rozdział jest świetny , czekam nn :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze genialny, mogą narzekać, że nie było pocałunku, ale według mnie końcówka była słodka, że go przytuliała! : 3 Jest to mój ulubiony blog, podniosłaś wysoko poprzeczkę przez co ograniczyłam się do 3 blogów łącznie z twoim, bo tylko one są w jak ja to nazywam "twoich normach".
    Nakiedy prorokujesz nowy rozdział? :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boski Blog :*

    OdpowiedzUsuń
  25. BOOOOOOSKIIIEEE <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. AAA myślałam że się pocałują xdd pisz szybko następny rozdział pliis :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże i jest kolejny <3. Pamiętam te pierwsze rozdziały było po 2 minimum 4 komentarze a teraz aż 50 ! Jestem z tb od samego początku i bardzo dużo się zmieniło <3

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny <3 kocham pisz dalej . jejku jaki kochany ten rozdział no po prostu meega *.* czekam na następny ; **

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ! Tak jak wszystkie ! czekam na następny .
    ________________________________________________________
    Jestem 40 Buhahahhahahah

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejuś zakochana jestem w tym co piszesz .. <3 Wygląd też zmeniłaś , co mi się z resztą bardzo podoba . Wygląda blog na prawdę dobrze . Masz niesamowity dar pisania , dziewczyno nie zmarnuj go ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajny poprostu magiczny masz talęt

    OdpowiedzUsuń
  32. No to kiedy kolejny ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. ZAJEBISTY JEST :3

    ps. przepraszam za słownictwo .. :*

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy dodasz kolejny, bo już przebiliśmy 40 :D ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Extra! Zajebisty! nie mogę doczekać się nexta!

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko .. Jak ja kocham twojego bloga , strasznie utalentowana jesteś . <3

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie piszesz ♥ Po prostu w jeden poranek przeczytałam wszystkie rozdziały, są świetne, to jest jeden z najlepszych blogów jakie czytam :3 nie mogę się doczekać 19 :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy kolejny rozdział? :c już dawno przekroczyliśmy 40 komentarzy :cc

    OdpowiedzUsuń
  39. No ja sie nie mogę doczekać. Kiedy można spodziewać sie 19 ? *,*

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy następny? :c To jest świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne, kocham to po prostu♥ czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej;3 Chciałam tylko powiedzieć, że opowiadanie, które tak mi się wydaje, zaczęłaś czytać, jest kompletnie skopiowane od mojego. :) Na moim jest już piąty rozdział.

    http://opowiadaniebelieveinyourself.blogspot.com <--- skopiowane opowiadanie.

    i-look-at-you-baby.blogspot.com <--- moje opowiadanie:) (5 rozdział)

    Więc zapraszam;3

    OdpowiedzUsuń