piątek, 29 marca 2013

Nowy Wygląd

Cześć łośki!
Mam do was bardzo ważne pytanie.

JAK PODOBA WAM SIĘ NOWY WYGLĄD BLOGA?

Także liczę na odpowiedź w komentarzu.

Wygląd jest bardziej 'słodki i uroczy', tak mogę go opisać, nowy nagłówek skrywa już wszystkie postacie. Męczyłam się przy nim godzinę, a powodem był chwilowy brak internetu. Skądś to pewnie znacie : )  W tej chwili czekam na wykonanie nagłówka, od innej dziewczyny, ale nie wiem czy się doczekam, więc jest teraz ten! Rozdział 18 może pojawić się najwcześniej w niedzielę, nie wcześniej. Podejrzewam jakieś spóźnienie z tym rozdziałem. Powód? Każdy go zna i wie o co chodzi! ŚWIĘTA WIELKANOCNE. Ciasta, porządki, malowanie jajek.. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.

Wesołych Świąt Wielkanocnych, tak w ogóle! Smacznych jajek! < 3

 No i pewnie zżera was ciekawość, czy Elly i Niall się pocałują. Powiem wam jedno, Niall się ucieszy. Naprowadziło was to na coś?
 



Dobranoc kochani! ♥ - Mullingar girl


Aktualność: Wstawiłam nowe zdjęcia w zakładce 'Bohaterowie'.

21 komentarzy:

  1. Wygląd jest zajebisty.! ;))
    Kiedy następny rozdział.? Nie mogę się doczekać.!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elly powie, że jej się podoba ? :)


    a wygląd śliczny, właśnie taki słodki i uroczy ! <3 x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie powie tak ! : )

      Usuń
    2. no to że go kocha ! :)

      Usuń
    3. Nie, nie sądzisz, że to za szybko? Nie lubię takiej 'szybkiej miłości'. Kocham rozwijać te ich uczucie, jest tak magicznie!

      Usuń
    4. teeż to kocham ! :) Hmm...to juz nie wiem co może się wydarzyć :( pocałuje go w nos albo policzek ? :) ahahha xdd

      Usuń
    5. Nieeeeeee i już więcej nie mówię, bo zdradzę :3

      Usuń
    6. oj no dobra, dobra :) bd musiała poczekać :) x

      Usuń
    7. Pewnie pójdzie z nim na ten ślub! : d Dlatego się ucieszy xd

      Usuń
  3. Mi się podoba :) Jest taki radośniejszy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym określiła go jako słodki i uroczy ^^ Ale ogólnie fajny, ten nagłówek też fajny więc może niepotrzebnie chcesz go zmieniać ? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że chcę go zmienić. Zależy jak dziewczyna zrobi mów długo wyczekiwany nagłówek, na razie zostaniemy przy tym.

      Usuń
  5. uroczy wygląd, taki słodki sam w sobie.
    nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, no i mam myśl że oni sie pocałują no! :D
    i nawzajem, życzę wesołych świąt! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się strasznie podoba nagłówek : ) . Coś mi się wydaje że będzie pocałunek , ale Elly się od niego oderwie i powie coś w tym stylu że nie jest gotowa ? :) I WESOŁYCH ŚWIĄT !! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ślicznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny nagłówek :D
    Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ale poprzedni bardziej mi sie podobał :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy wygląd ma bardzo ładne kolorki. Jednak mi się wydaje, że tamto tło bardziej pasowało,ciemne kolory dawały nutkę tajemniczości, a twoje opowiadanie jest troszkę tajemnicze, np. co się wydarzy w kolejnym rozdziale. W innych opowiadaniach od samego początku bohaterzy są razem i to jest trochę nudne. Twoje opowiadanie jest inne i za to je kocham !

    OdpowiedzUsuń