niedziela, 28 kwietnia 2013

Rozdział 22

Jakby zatrzymał się świat i chciałby żebym umarła. Naprawdę? Czy on musi robić rzeczy, których nie chcę, a zarazem oczekuję po każdym jego spojrzeniu? Przestań, przestań, przestań. Miałam ochotę obrócić się i pocałować go wymawiając tym wszystkie myśli i emocje, które w sobie kryję.. ale nie mogę. Nie, po prostu przestań myśleć tym cholernym sercem Elly. Miłość to ból, najgorsze co mogło by ci się zdarzyć. Boję się być zraniona. Mimo tego, że teraz zdawał się idealny, już jutro mógł okazać się najokropniejszą osobą jaką spotkałam. Nawet jeśli myślimy, że kogoś znamy, to on może zmienić się w jeden chwili. Jak ja mam komuś zaufać? Trudne. Cholernie. Wierzyłam, że on jest inny, tak szczerze był inny niż wszyscy. Nie był nikim przeciętnym, który codziennie robi to samo i nie ma w swoim charakterze nic niezwykłego. Był uroczy, czuły i lekko oderwany od tego świata. Potrafił robić rzeczy przez, które traciłam rozum. Był szczery, do bólu, to w sumie dobrze. Szczerość to podstawa do zaufania. Ciągle się śmiał, nie mam pojęcia czemu, ale to było coś niesamowitego, potrafił rozśmieszyć wszystkich. Irlandczyk, kto ich nie uwielbia? Mają do wszystkiego duży respekt i ich nastawienie na świat jest o wiele pozytywniejsze. Takie coś jest bardzo potrzebne w życiu, w jego otoczeniu wpływało to na mnie, czułam się jakoś inaczej. Nawet nie zauważyłam kiedy przybrałam lekki irlandzki akcent. Lecz najbardziej to jego dotyk i oczy sprawiały, że czułam się inaczej. Nie mogę tego zmienić, nawet jeśli bym próbowała, jeśli bym chciała.
Harry odbijał piłkę o ścianę, kątem oka zwracając uwagę na to co działo się pomiędzy mną a Niall'em. Zacisnęłam zęby i powoli przełknęłam ślinę, a na mojej szyi widoczne stały się kości i pojedyncze żyły. Wysuwając rękę położyłam ją na torsie Horan'a i odepchnęłam go najsilniej jak umiałam. Blondyn założył kosmyk włosów za moje ucho i pocałował górną partię mojej szyi, już po raz ostatni.
- Ty zdajesz sobie sprawę, co może wywołać takie jedno, bezbronne zdjęcie? Będą mi życzyć śmierci, macie cholernie dużo fanek, które wiedzą o was wszystko i myślisz, że to ujdzie ich uwadze? Właśnie na to najbardziej zwrócą uwagę, bo to jest ich Niall. Na tym zarabiacie. One was kochają, a kiedy zobaczą, że jest ktoś staje na ich drodze, zniszczą mnie od środka, swoimi małymi palcami, które będą wystukiwać ich zdanie na mój temat. Nie pokochają mnie, uwierz mi. Nie pokochają nikogo, wolą być przekonane, że to właśnie czekacie na nich. Nie mam nic przeciwko temu, ale ja nie chcę, żeby one mnie skrzywdziły. - pokiwałam lekko głową i spojrzałam na niego z niedowierzaniem. Jak mógł zrobić coś takiego? Może chociaż teraz zrozumie, że zrobił źle.. Mimo moich oczekiwań Styles podciągnął do góry jeden kącik ust oblatując mnie i Niall'a wzrokiem z góry do dołu, zaśmiał się jakby nie mógł uwierzyć, że mówię coś tak głupiego.
- Nie rozumiesz, że kiedy złapią was na jednym wyjściu to będzie to samo? Co nie masz zamiaru już z nami nigdzie wyjść? Właśnie to ty nie rozumiesz tego interesu Els. To, że dodałem to zdjęcie oznacza, że cię lubię. A wiesz co jest dla nich ważne? Że reszta cię lubi, skoro my cię lubimy oni inaczej na to zareagują. Myślisz, że woleli by dowiedzieć się ze zdjęć z jakieś głupiej gazety, gdzie idziecie razem? Nazwali by cię podrywaczką, tak. Nie widzieli by nawet kim jesteś, jaka jesteś, czy ludzie darzą cię sympatią, to właśnie sprawiło by, że oni zaczęli by się zastanawiać kim ty jesteś. Łatwiej by było stwierdzić cię za laskę lecącą na kasę. Taka chcesz być? Ciekawe. Lepiej wcześniej niż później - burknął, odwrócił się i ponownie zaczął odbijać piłkę o ścianę. Może i miał rację, może i ta perspektywa w jakiej przedstawił mnie on była odpowiednia. Oblizałam lekko usta i spojrzałam na niego zmieszana, spuściłam głowę i poprawiłam włosy, przeczesując je ręką. Mówił najszczerszą prawdę, odwróciłam się i wyszłam. Niall ruszył za mną.
- Podziękujesz potem, dude. - szczerze uśmiechnął się Hazz. Horan w odpowiedzi tylko zaśmiał się cicho i podążył za mną. Idąc korytarzem złapał mnie za rękę próbując mnie zatrzymać, pewnie ją wyrwałam i odwróciłam się w jego stronę patrząc w jego oczy.
- Zostaw mnie. Nie chcę mieć takiego życia, rozumiesz? Przeraża mnie to. Chcę mieć tylko trochę prywatności i być sobą. Nie chcę tego twojego życia, powoli zaczynasz je tracić, nie musisz się już nawet przedstawiać na ulicy, bo oni wiedzą kim jesteś. Weź je daleko ode mnie, zostaw mnie. - zacisnęłam szczękę i zamknęłam oczy czując jak w moich żyłam wybucha złość i staje się roztrzęsiona. Jabłko Adama blondyna podniosło się powoli w górę i opadło w tym samym tempie. Schylił się nad moją twarzą i wpił się w moje oczy. Założył zakręcony kosmyk włosów za moje ucho.
- Za późno. - oblizał usta i objął mnie swoimi ramionami wokół tułowia. - Jesteś już w moim życiu i nie mam nic przeciwko temu zdjęciu, czemu? Bo chcę, żeby ludzie wiedzieli, że znam piękną, uroczą i sprawiającą, że się uśmiecham dziewczynę. A ich zdanie, nie ma znaczenia, bo wiesz co? Nie znają cię, nie wiedzą o tobie nic, nie mają pojęcia co widzę w tobie ja, czemu czarują mnie twoje oczy, nie wiedzą nic.. nimi nie trzeba się przejmować Elly. - skąd on wiedział, co ma teraz powiedzieć? Bo tego właśnie potrzebowałam, jego oczu, dotyku i słów. Uspokoiłam się, a mój oddech zaczynał się wyrównywać. Bez powodu na mojej twarzy pojawił się uśmiech i rumieńce, schyliłam ją lekko kładąc ręce na jego klatce piersiowej i wyrywając się z jego uścisku. Znowu to robi, miesza w mojej głowie. Zamknęłam oczy i starałam się wymazać to zdarzenie schodząc na dół. W kuchni stało pięć osób, Loui, Payne, Eleanor, Dan i Zayn.
- Zgadnij kto już przygotował całą imprezę? - poruszył zabawnie brwiami Tommo. Zaśmiałam się przy czym moje ramiona lekko się poruszyły.
- Mamy parę sałatek i jakieś parówki w serze, czy coś.. no i alkohol. - podkreślił ostatnie słowo, z chciwym uśmiechem. Zachichotałam z ich entuzjazmu i odwróciłam wzrok w stronę schodów, po których schodził Nialler. Zawsze było go najpierw słychać, a potem widać, zabawne.
- No widzę, że się wzięliście. - podciągnął do góry jeden kącik ust Irlandczyk i przejechał palcem po świeżo zrobionej sałatce, po czym wsadził go skąpo do ust. - Ujdzie.- zdenerwowana Calder zareagowała i uderzyła go ręcznikiem, który był jedyną rzeczą jaką trzymała w ręku.
- Jakbyś cokolwiek zrobił, to byś to docenił, a nie żerował. - poczuła się naprawdę dumna z szybkiego wymyślenia triumfujących słów.
- Jakoś mi się do tego nie pali, wolę żerować. - mimika jego twarzy wyrażała ironizm. Droczą się. Nagle ktoś ujął mnie w swoje silne ręce i podniósł sadząc na blacie. Och, dali by sobie z tym spokój. No, tak. Kto inny, niż chłopak z niebieskimi oczami i blond włosami. Rozłożył ręce obok moich nóg, nie dając mi miejsca do ucieczki.
- Będziesz jutro mi towarzyszyć? - spytał z nutą rozbawienia i podniósł do góry jeden kącik ust.
- Jesteś głupi, to jest sylwester, u was. - zakpiłam.
- To towarzysz mi na sylwestrze, u nas. - prawie dokładnie powtórzył moje słowa.
- Jeśli chcesz.. - wzruszyłam ramionami. Nie czułam teraz żadnego napięcia z powodu przyjaciół, którzy rozluźniali atmosferę.
- Jutro będzie ostro. - wymamrotał Zayn patrząc się na nas, a my momentalnie na niego spojrzeliśmy.
- W dziesiątkę? Na pewno. - do kuchni wszedł wcześniej nieobecny Styles, na którego widok przeszły mnie dreszcze.
- I z takimi zapasami. - otworzył szeroko buzię Louis i dumnie przejechał po butelkach alkoholu. Mimo, że to dodaje 'szału'. Nie miałam zamiaru pić w dużych ilościach. Takie były moje plany, lepiej wiedzieć, co się dzieje i umieć bawić się do czasu.
- Co za dużo to nie zdrowo. - powolno zamknęła oczy Dan i oparła rękę na wcięciu w talii. - Trzeba mieć rozum. - powiedziała i wróciła do dań, które razem z Eleanor przygotowywały przez długi czas. Dziewczyna miała rację.
- Przesadzacie, takie coś jest tylko raz w roku, to jest nowy rok lads! - Uniósł w górę ręce Harry i wydał głośny, entuzjastyczny wrzask. Zobaczymy jak to będzie, nie chciałabym obudzić się gdzieś w toalecie, czy cokolwiek innego, ale za to czuję, że będę musiała zbierać ich z dachu, szafy i z różnych dziwnych miejsc,  a do tego równie mnie nie garnie.
Tylko proszę o to, żebym nie zrobiła niczego głupiego, to jedyne o co proszę.
Odetchnęłam głęboko i ruszyłam w stronę kanapy.
- Czyli mamy już wszystko jedzenie, - zaczął wymieniać na palcach Liam - alkohol, coś do popicia, muzykę .. mamy muzykę? - odwrócił się w moją stronę, a ja aż stanęłam w miejscu i otworzyłam szeroko oczy. Cholera. Miałam załatwić sprawę muzyki z Styles'em.
- Elly nagraliście muzykę z Harry'm? - spytał lekko zdenerwowany Lou. Odwróciłam się w ich stronę i oblizałam usta. Będą źli.
- No.. jakoś się tak złożyło, że nie.. - wyszczerzyłam się, starając się złagodzić atmosferę.
- No to świetnie. - uderzył rękami o uda Tomlinson i zaśmiał się ironicznie, a ja czułam się jak największy problem tego domu. - Lepiej się tym zajmijcie, póki jest jeszcze czas. - pokiwał palcem Loui.
- Chętnie, ale  nie z nim. - odpowiedziałam cicho.
- Jak to nie z nim? - spytał Liam, który wchodził już w ten sam poziom zdenerwowania co Louis.
- Sprawdźcie sobie jego twitter'a, z wszystkimi, ale nie z nim. Proszę was. - prychnęłam i wyrzuciłam ręce w powietrze. Na moje słowa w pokoju rozniósł się cichy śmiech Styles'a. Bardzo zabawne. Zayn podniósł laptop ze stolika i włączył tt, po czym wszedł w konto Hazzy i momentalnie można było usłyszeć śmiech trzech chłopaków, tylko Niall stał i wpatrywał się w to z wymalowanym rozbawieniem na twarzy i powstrzymywał śmiech. Przewróciłam oczami.
- Ładnie, ładnie widzę. - poruszył znacząco brwiami Tommo.
- Uh, zamknij się. - warknęłam i rzuciłam mu gardzące spojrzenie.
- To załatw muzykę z Niall'em. Możecie być troszkę dłużej jeśli chcecie. - poklepał po ramieniu Niall'a i pokiwał lekko głową marszcząc oczy, jakby chciał powiedzieć rozumiem
- Dziękuje bardzo, zdecydowanie wolę Niall'a, niż Jego. Nie jestem z tych dziewczyn, sorry. - zacisnęłam usta i posłałam mu blady uśmiech. Chwyciłam ręką nadgarstek blondyna i pociągnęłam go gwałtownie, a on ani drgnął. Jestem aż tak słaba, realy? Pociągnęłam go ponownie, a on dalej zapierał się stojąc bez ruchu, na jego twarzy gościł szeroki uśmiech i rozbawienie, śmiał się cicho. Mocno zaparłam się nogami i zaczęłam ciągnąć z całej siły. Odetchnęłam głęboko, czułam się jak wtedy kiedy byłam mała i ciągnęłam babcię za rękę. Podniosłam do góry wewnętrzne części brwi i uchyliłam delikatnie głowę w prawo.
- A co mi za to dasz? - zaczął droczyć się Irlandczyk. Rzuciłam mu dziwne spojrzenie i lekko puściłam jego nadgarstek, odwróciłam się i odeszłam w stronę pokoju. - Dobra idę. - chłopak zaczął biec w moim kierunku. Podbiegł i złapał mnie za rękę, zjeżdżając w dół, delikatnie ujął moją dłoń i splótł nasze place. Przybliżył się i dotknął gorącymi i miękkimi wargami moje policzko. - Chyba nie chciałaś robić tego beze mnie? - podniósł do góry jeden kącik ust i spojrzał mi w oczy. Holy Shit

* dude - stary, gościu, koleś
* lads - chłopcy, koledzy, goście
_______________________________

CZYTASZ - KOMENTUJESZ  
________________

Jest! Mimo tego, że nie miałam w ogóle warunków, żeby go napisać, ani dodać, to dopisałam jedną - czwartą i dodałam go. Yeah

Więc już jutro SYLWESTER, nawet nie macie pojęcia co będzie się tam działo. #sick ♥

No i pytanie, na które musicie mi obowiązkowo odpowiedzieć! JAK PODOBA WAM SIĘ NOWY WYGLĄD BLOGA? ♥

KOMENTUJCIE, BO NIE BD 23
 NIE ZOSTAWIAJCIE ROZDZIAŁU BEZ KOMENTARZA!


  • Dodawajcie blog do obserwujących. 
  • 45 komentarzy - następny rozdział. 
  • Polecajcie znajomym, directionerką!
  • Chcecie być informowani o nowych rozdziałach? Odwiedzajcie zakładkę 'Informowanie'. 
  • Od niedawna są GIFY w zakładce bohaterowie! Nie czekajcie dłużej! Poznajcie bohaterów i skomentujcie koniecznie, chcę wiedzieć czy wam się podoba. { NOWE, GIFS }
 Komentujcie bo to dla mnie bardzo ważne, dla was to parę sekund, a dla mnie to wielka motywacja. Czekam właśnie na twój komentarz, nie licz na innych, bo ja właśnie liczę na ciebie!

Kontakt ze mną - @freehugshoney { tt }

TT ELLY -   @wilsonelly <~ naciśnij

66 komentarzy:

  1. KOCHAM TO ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ommggg ! <3
    kiedy w końcu bd coś z Elly i Niallem ? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zwykle zajebisty ! Nie mogę się doczekać kolejnego :)
    Wygląd moim zdaniem lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział cudowny *.* tylko taki troszkę krótki, ale to nic. mam nadzieję, że następny będzie dłuższy :) Liczę na to :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww *o* Nie mogłam już się doczekać <3 Widzę że Elly coś już Niall'em. Rozdział zajebiaszczo piękny KOCHAM KOCHAM KOCHAM! Twój talent powala naprawdę *-* Czekam na następny i życzę dużo weny choć tobie to nie potrzebne ♥. Kocham. xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. jej. rozdział jest cudny jak zawsze ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super <3o
    Zapraszam do siebie http://my-dream-my-obsesioon.blogspot.com/ Blog również o 1D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze, czego nie da się podważyć wspaniały! Piszesz coraz lepiej każdy rozdział, opowiadanie mimo braku jakichkolwiek części kryminalnych trzyma w napięciu tak mocno, że rozsdza podczas czytania! :)
    Teraz dość o treści! Chciałam powiedzieć, że każdt wygląd bloga był cudowny i mocno wierze, że każdy następny będzie również. Pomimo tej opini pozostane przy tym, że pierwszy wygląd był idealny i cholernie mi się podobał. Teraz muzyka.. cóż, muszę się przyznać, że potrafie włączyć twojego bloga w nowej karcie dla samej playlist'y! Bardzo mi się też spodobała sugestia, oby włączyć piosenkę Macklemore w poprzednim rozdziale. Postawiłaś poprzeczkę na tyle wysoko, że to jedyny blog z opowiadaniem, który czytam. Wyeliminowałaś konkurencje! Pozdrawia kujowsko-pomorskie! ;D ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak przyokazji, czy mogłabyć w zakładce spam chociażby, podać nazwy piosenek z playlisty? :D

      Usuń
    2. Sa to zazwyczaj piosenki Ed'a Sheeran'a.
      Pozdrawiam,
      N.
      Ps Mam nadzieje, ze nie jestec zla, bo cie wyreczylam :*

      Usuń
  9. Super , dalej.! ;*
    PS Zostałaś nominowana do Libster Awards. <3
    Szczegóły tutaj --> http://milosc-nie-kojarze.blogspot.com/2013/04/libster-awards.html /Niki.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. jezujezujezu...świetne<333
    kiedyy,nxt??

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty to robisz, że masz tyle komentarzy? O.o Ja też tak chcę xD
    No, to ja. Czasami się ujawniam, czasem nie, dziś ma dobry humor więc WITAJ!!! xD Chyba coś ćpałam, ale mniejsza o to.
    Rozdział fajny, ciekawi mnie co nasza sportsmenka miała z w-f'u :D Fajny styl pisania, ale to już pewnie wiesz, a ja nie lubię powtarzać czegoś po kim, więc no... Co mam napisać, chyba wszyscy na górze mnie wyręczyli. I powiedz, że świat jest sprawiedliwy -.- No właśnie? Ciekawi mnie jedynie kiedy nasze gołąbki będą razem i to co wydarzy się na imprezie. Hym... To chyba tyle
    Pozdrawiam,
    N.
    Polecam się na przyszłość
    Zapraszam do mnie... Znajdziesz mój komentarz w zakładce SPAM ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pewnie nie było dobrze z W-fu :D
      Będzie się działo ! ♥
      Prosiłabym, żebyś ujawniała się zawsze, haha

      Usuń
    2. Będę się ujawniać pod każdym rozdziałem, jak nie będzie weryfikacji obrazkowej :3 To naprawdę ułatwi życie, gdzie ja zazwyczaj czytam rozdziały na telefonie komórkowym ; )
      Pozdrawiam,
      N.

      Usuń
  12. Jejciu , jak zwykle świetny ! Dziewczyno , piszesz nieziemsko *o* really ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie piszesz szybko dawaj następny ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh.. czekałam cały tydzień na ten rozdział, przeczytałam go w parę minut i teraz znów trzeba czekać :c Ale naprawdę warto było, bo rozdział świetny, zresztą tak jak każdy :D Pozdrawiam i życzę weny ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no wciagasz mnie w to coraz bardziej ! :D
    Powtarzam sie ale to jest swietne :3
    @JustNikaPlease

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie, boskie!*.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehehe tak naprawdę "bozkie" <3

    OdpowiedzUsuń
  18. AAA JAKI ŚWIETNY <333 czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moge sie doczekac następnego rozdzialuuuu !
    Ja chcę juz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na kolejny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju, jeju, jeju ♥ czekam na kolejny, dodaj szybko, plz ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ej piszesz genialnie mam nadzieje że elly w końcu zrozumie to co czuje do nialla jejejejejeejejjejejejejejjejejejjejejjejjejejejj

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezuu <3 Zakochałam sie ♥.♥ A wygląd bloga mi sie bardzo podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu jakie to jest świetne <3 Uwielbiam tego bloga ;**

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany, i co? i co dalej? *.* omg jaki świetny rozdział! <3 czekam na nextaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piszesz cudoooownie. Nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu <33

    Zapraszsm do siebie dopiero zaczynam http://stillhaveahope.blogspot.com/2013/04/bohaterowie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo jezu no jaki świeetny ! <3
    dodawaj częściej rozdziały proooszee <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Już się doczekać nie mogłam ! Dawaj, dawaj bo chcę wiedzieć co zrobi Niall z całą tą sytuacją :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zawsze super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taaaaaaaaaaaaaaaaaak bardzo che nastepny rozdział :D niech Elly juz się nie broni ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnyyy !!!!!! Pisz szybciutko następny rozdział !! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnyyy :D !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ekstra !! pisz nexta i to szybko !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I love this !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaje****e ;* (sorka za wyrażenie ale inaczej tego się nie da opisać ) <3

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy, kiedy, kiedy, kiedy następny? <3

    OdpowiedzUsuń
  38. dalej dlej dlej <333

    OdpowiedzUsuń
  39. świieeetny jest ! :D
    i już jest 45 ~!
    czekaaamy !

    OdpowiedzUsuń
  40. booże, jesteś naprawdę niesamowita !
    nie każ nam znowu tyle czekać, już chcę wiedzieć co będzie dalej !
    ps . mogłabyś mi podać tytuł piosenki z 6 playlisty ? :)
    pozdrawiam xx .

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju jak ja się nie mogę doczekać *.* kocham twój styl pisania kochana :)) pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy oni będą razem?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ey no ! Jak miało być 45 komentarzy to kolejny roździał ! A jego nadal nie ma ! ;D Nie no nie śpiesz się ale jedno pytanie ONI BĘDĄ RAZEM CZY NIE ? :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekaaam *__________*

    OdpowiedzUsuń
  45. czemu Elly boi się być zraniona i uważa , ze Miłość to ból ? 'Miłość to ból, najgorsze co mogło by ci się zdarzyć. Boję się być zraniona.'

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozdział fenomenalny, PISZ KOLEJNY!!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. ej już jest 45 komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudnycudnycdnycudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  50. cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.* cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. kiedy dodasz 23 ?
    22 jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zajedwabisty!!! <3 Kiedy następny, bo już się nie mogę doczekać? ;)
    Aaa.. I sorki, ze się tu wryję z moim dennym blogiem, ale chciałabym, żeby ktoś go jednak czytał :D Pojawi się 1D, ale nie tak od razu...
    No więc zapraszam! <3
    http://opowiadaniamarcixa69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. BOSZEEEEEEEee kiedy oni w końcu będą razem no nie mogę się doczekać nextaaa:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Wooooww.. Jeszcze żaden blogg. mnie tak nie wciągnął..!! Przeczytałam wszystkie rozdziały w 2 godziny !! ;D Yep, gratulacje...<3
    Proszę.!! szybko next..!! :D

    OdpowiedzUsuń