sobota, 20 kwietnia 2013

Rozdział 21

DLA ATMOSFERY WŁĄCZCIE TĄ PIOSENKĘ { < - Naciśnij }
Niall  perspective

Wyczuwałem w jej oczach niepewność i zdezorientowanie. Kamera i mój brat doprowadzali ją do szaleństwa. Musiało być to dla niej krępujące. Wycofać się? Czy stać i patrzeć się bez sensu? Plus do całej sytuacji doszło kolejna rzecz, o której jej nie powiedziałem. Kolejny ślub, cóż. Nie spodziewałem się go, ona na pewno też. Czułem, że zaraz wybuchnie, coraz więcej emocji zbierało się w jej maleńkim i drobnym ciele.  Boże, nie doprowadź do tego. jestem pewien, że wszystkie zarzuty leciały by w moją stronę. Nie mam nic na obronę. Może za bardzo jej się narzucam? Możliwe, wspólny pokój, ślub, nie pragnęła tego, to wiedziałem. Coś ją ode mnie odrzuca, jeśli tylko wiedziałbym co w niej takiego jest. Była zbytnio zmieszana, musiałem coś zrobić, to postanowione. Wstałem, podszedłem do niej i w jednej chwili oplatając ją wokół talii podniosłem ją lekko ponad poziom ziemi, zawieszając ją na ramieniu. Z całej siły uderzyła mnie w łopatkę, ale jej siłę można było porównać do tego na co chłopaka stać najmniej, zdecydowanie mnie to nie zabolało. Dziewczyna wydała z siebie cichy pisk i westchnięcie, wyrywała się. Spodziewałem się tego, to oczywiste, nie chciała robić nic co było związane, ze mną, moim dotykiem, słowami, uczuciami. Ruszyłem z Nią na ramieniu w kierunku krzesła, usiadłem, ostrożnie podniosłem ją ze swojego ramienia sadzając na swoim chudym kolanie. Jej mina nie wyglądała na zadowoloną, lecz już po chwili, z powodu zobaczenia Greg'a z wielkim, krępującym uśmiechem, podniosła do góry jeden kącik ust i udała uśmiech. Wreszcie, uwielbiam na niego patrzeć, jest taki uroczy.
- Więc co was tak ogólnie łączy? - krępującą ciszę, pytaniem przerwał mój brat.
- Nic - bez chwilowego zastanowienia odpowiedziała Elly, było to dla mnie jak ukłucie w serce.
- Przyjaźń, zdecydowanie. - powiedziałem bardziej do dziewczyny niż do mężczyzny. Patrzyłem w jej oczy, mogłem wyczytać z nich ciche przepraszam.
Jezu, dziękuje chociaż, za tyle.

 Elly  perspective

Nie łączy nas Nic - jakże mylne wyrażenie. Okłamuję samą siebie, dojrzale. Czy muszę wiecznie go ignorować i odwracać się do niego plecami? Cholerny charakter. Nie chciałam za nic dopuścić do ani jednej myśli kogokolwiek o tym, że czuję coś do Niall'a. Przede wszystkim przez Jego głowę nie może przejść nic takiego. Początek tej znajomości był wspaniały, poznałam go w głupich okolicznościach, był świetny, zdawał mi się taki przyjazny, uwielbiałam spędzać z nim czas, wyszłam z nim na spacer, byłam blisko i wszystko kończy się dwa dni temu. Wyjazd w góry, uświadomiłam wtedy coś, zaczynam być z nim bardzo blisko. Koniec, skończyło się, zaczęłam starać się od tego uwolnić, mimo tego bywają chwile słabości, są coraz częstsze i to właśnie dlatego mój charakter coraz bardziej utwierdza się w postanowieniu  -  ignorujmy go, nikt nie może o tym wiedzieć  Czyżbym bała się miłości? To nie jest miłość.. ale czemu ja od tego tak uciekam? Zaczynam działać już mimo własnej woli. Potrzebuję kogoś, Jezu, ratuj mnie.
Spojrzałam w jego oczy, świat się zatrzymał. Znowu, kolejny raz się w nich gubię. Są niesamowite.
- Dobra, to, em.. kończę, jesteście chyba zajęci. Elly, mam nadzieję, że przyjdziesz. - zacisnął usta w cienką linię marszcząc brwi, podniósł rękę i machnął do nas. - I powiem mamie, że masz dziewczynę. - zaśmiał się cicho Greg i momentalnie zakończył rozmowę. Normalnie, w moich żyłach by coś wybuchło ze złości, ale jego oczy mnie przed tym chroniły. Zaczęłam zauważać i wychwytywać wszystkie detale jego twarzy. Mało widoczne piegi, szeroki nos, liczne pieprzyki po prawej stronie twarzy, wąskie i jasne usta, dołeczek w podbródku, mocne zarysowane rysy twarzy. Pomierzwione włosy niezgrabnie uparały mu na czoło. Wszystko zdawało mi się idealne, nie widziałam żadnej części jego twarzy, którą można było by skrytykować, lub skarcić. Do tej pory myślałam, że doskonałość nie istnieje, teraz wszystko zmienia postać rzeczy, a raczej on wywraca całe moje życie do góry nogami.
- Miłość jest trudna. - z zamyślenia wyrwał mnie Niall. Miłość jest trudna? Czemu mówi to akurat teraz? Otarłam ręce o dolną partię kwiecistej sukienki.
- Czemu? - spytałam go, ciekawa.
- Bo ty jesteś trudna. - Czemu wszystko musi pieprzyć się co chwilę? Poprawiłam włosy, starając się rzucić ich kosmyki na zarumienioną twarz. Skoro przed Greg'iem byłam zarumieniona, wyobraźcie sobie jak musiałam wyglądać teraz. Krew coraz żarliwiej napływała do moich policzków. Odchrząknęłam i naprężyłam nogi aby wstać, gdy nagle ktoś pociągnął mnie łapiąc rękami w talli. Niall, wpił wzrok w moje oczy, nawet nie wiedziałam, że jest tak blisko póki nie poczułam jego oddechu na swoich ustach. Mój oddech przyśpieszył. Uciekaj docierał do mnie głos z mojego wnętrza. Nie mogę, coś zaczyna się we mnie łamać, ale nie może dojść do rozbicia. Jest jakaś przeszkoda? Czuję jakbym chciała się popłakać, ale łzy nie chcą wpłynąć do moich oczu. Chcę iść dalejCzemu nie mogę?
Owinęłam rękami jego szyję, spojrzałam mu po raz kolejny w oczy, tym razem moją uwagę przykuły także jego usta. Sama nie wierzyłam, że w tej chwili chciałam je pocałować. W oczach Niall'a dostrzegłam zdenerwowanie, oblizał usta i mocniej zacisnął ręce w mojej talii. Nagle mój telefon zaczął wibrować. ' Cholera ' - syknęłam. Teraz? Czułam, że byłam gotowa coś zmienić, 'złamać się'. Ktoś ma wspaniale wyczucie czasu.

Chelsea.

Zacisnęłam zęby i nacisnęłam zieloną słuchawkę.
- Hym? - wymamrotałam oschle.
- Wiedziałam, że go lubisz, ale że jesteś z nim, aż tak blisko to nie mówiłaś. - zaśmiała się Chel i mogłabym przysiąść, że łobuzersko i pewnie się uśmiechała. Dafuq?
- O co ci chodzi? - podniosłam do góry wewnętrzne części brwi i zmarszczyłam czoło.
- Sprawdź twitter'a kochanie, cały świat o tobie mówi. - odpowiedziała. - Twitter'a Hazzy.
- Um.. ok. Pa - powiedziałam z nutką zdezorientowania i się rozłączyłam. Położyłam bladoróżowego iPhone na szklanym stoliku i nie schodząc z kolan blondyna odwórciłam się w stronę laptopa.
- Jest coś na twitter'ze. Wszyscy o tym wiedzą.. - wyjaśniłam mu nagły telefon.
Zalogowałam się na swojego twitter'a. Wpisałam w wyszukiwarce 'Harry Styles'. Kliknęłam i ..


 Oh, jak uroczo gołąbeczki! Elly co myślisz o przytulaniu Horan'a? Jak dla mnie wygląda bardzo interesująco
Zdjęcie, na którym mocno wtulam się w Niall'a, śpimy.

Zabiję go.



Jesteśmy tylko przyjaciółmi
 - Niall .. - otworzyłam szeroko buzię. - Zabiję go. - wstałam, ale jednak po chwili zawróciłam. Postanowiłam dodać komentarz. Usiadłam już po raz ostatni na kolanach Irlandczyka i wystukałam komentarz do zdjęcia  We're just friends
Wstałam i wyszłam z pokoju trzaskając drzwiami. Kwiecista sukienka i kokarda na włosach straciły cały swój urok, złość wystrzeliła w moich żyłach. Ten chłopak umrze Otwierałam po kolei drzwi, szukając lokowatego chłopaka z zielonymi oczami. Ostatnie drzwi, ostatnia szansa, że tu jest. Otworzyłam
je z wielkim rozmachem. Zadziorny uśmiech gościł na jego twarzy, obiecuję, że jeśli bym mogła to bez wahania bym go zdarła.
- Co to do cholery jest? - zbliżyłam się do niego i wyrzuciłam ręce w powietrze, tupnęłam nogą i podeszłam do jego laptopa, wzięłam go i podałam mu go z szybkością światła do rąk. - Kasuj to. - powiedziałam przez zaciśnięte zęby.
- I tak już nic to nie da, każdy je już ma. Internet jest okrutny. - pokiwał głową, udając współczucie.
- Raczej ty jesteś okropny, okrutny i bezlitosny, nie rozumiesz w jakim ty świecie żyjesz? To zdjęcie wywoła tyle szumu, że aż nie mieści mi się to w głowie, nie chcę być osobą publiczną, sorry, dostrzegam, że lubisz się śmiać ze zdenerwowania innych ludzi i bawić się bardzo dojrzale, ale pomyśl zanim coś zrobisz, bo to był cholernie głupi ruch, Styles. - rzuciłam mu pogardliwe spojrzenie. Nagle coś mnie ruszyło, złość zniknęła już po chwili. Lekki dotyk miękkich i gorących warg w okolicach mojego ucha, zapach, mocne męskie perfumy, ostrożnie przeplatał ręce wokoło mojego tułowia.

Niall, zakochałam się w tobie. 



________________________
  
CZYTASZ = KOMENTUJESZ
________________________

Yeah, yeah, yeah! ♥

JEST 21 ! Mam nadzieję, że cała noc nie poszła na marne

OFICJALNIE ELLY MA SWOJE KONTO NA TT. Jeśli chcecie - wpadajcie. { @wilsonelly <~ naciśnij }  Założyłam je tylko do ' zdjęć ' - jak na górze. ALE MOŻECIE ZADAWAĆ TAM PYTANIA DO MNIE I NIEJ.

Jak podoba wam się to co jest pomiędzy Niall'em a Elly?

Jest mi bardzo przykro, że nie spodobał wam się za bardzo ostatni rozdział :c

PROSZĘ WAS, KOMENTUJCIE! ♥ NIE ZOSTAWIAJCIE ROZDZIAŁU BEZ KOMENTARZA!

  • Dodawajcie blog do obserwujących. 
  • 45 komentarzy - następny rozdział. 
  • Polecajcie znajomym, directionerką!
  • Chcecie być informowani o nowych rozdziałach? Odwiedzajcie zakładkę 'Informowanie'. 
  • Od niedawna są GIFY w zakładce bohaterowie! Nie czekajcie dłużej! Poznajcie bohaterów i skomentujcie koniecznie, chcę wiedzieć czy wam się podoba. { NOWE, GIFS }
 Komentujcie bo to dla mnie bardzo ważne, dla was to parę sekund, a dla mnie to wielka motywacja. Czekam właśnie na twój komentarz, nie licz na innych, bo ja właśnie liczę na ciebie!

Kontakt ze mną - @freehugshoney { tt }

NELLY FELLS? ♥

71 komentarzy:

  1. Powiem kulturalnie, że ten rozdział jest po prostu CHOLERNIE WYPIEPRZONY W KOSMOS! *-*
    Tak jak już mówiłam mała, piszesz niesamowicie i nigdy się to nie zmieni . : 3 x

    OdpowiedzUsuń
  2. O BOŻE! *o* Zakochałam się po raz 696969! Twój blog to dla mnie cud świata! Już nie mogę się doczekać co będzie dalej <3 Czekam na następny z wielką niecierpliwością!

    Kocham. xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się już doczekać kiedy oni będą razem, noooo <3
    rozdział wspaniały jak zawszę, i nie mogę się doczekać kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. to był Niall na samym końcu ? :)
    boski rozdział <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja już się nie mogę doczekać co bd dalej, <3 awww <3 xxx

      Usuń
  5. O boziu ! Już się nie mogę doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOMG JA CHCE NASTĘPNY ROZDZIAŁ ! <3
    ten jest MEGA ale trooszeczkę krótki :c

    OdpowiedzUsuń
  7. super, super i jeszczee raz super ! nie wiem co mogłabym innego napisać! <3 / Pati.

    OdpowiedzUsuń
  8. omg domyślam się, że na końcu to nasz kochany Horanek :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wy macie wiedzieć, że to on, powinno was naprowadzić 'Niall, zakochałam się w tobie'

      Usuń
  9. AAKAJJKSDDFLSHLKFHASLZFHDFKLAHJFLKHAKLFHASLKHCDFKLASKSBDKJAH *_*
    Tylko tyle powiem ! Kooooooocham ciebie i twoje opowiadanie ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKIE!!!!!!!!!!!!Mnie to naprowadziło a i trochę krótki ale rozumiem też masz swoje życie i nie możesz siedzieć całymi dniami pisząc to a jeśli straciłaś na to pisanie noc to czuję się trochę winna :( Ale i tak BOSKI więc weny życzę i czekam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super i NARESZCIE Elly sobie to uświadomiła! :D Oczywiscie czekam już na następny.
    /Twoja stała czytelniczka, Zuza K. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaaaaaaaaaaaa no kiedy oni w końcu będą razeem? nie mogę doczekać się nn :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się nie mogę doczekać, aż Niall i Elly się wreszcie pocałują. :3. Super piszesz, nie mogę się doczekać następnego rozdziału.! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy harry rzeczywiście tak napisał czy to tyoko fotoshop bo niewiem jak to zrobiłas a martwie sie ze horan naprade kogos ma tak na żywo czy to tylko fotoshop z tym wpisem harrego?????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super a mozesz mi powiedziec kim jest ta dziewczyna na progilowym z niallem ta brunetka czy to też fotoshop

      Usuń
  15. Jejj, nareszcie *-* I jak zawykle boski *______*

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo boże nareszcie !! boże boże boże w końcu. A Elly bd z Niallem?

    OdpowiedzUsuń
  17. tak szczerze to brakuje mi słów , żeby opisać to jak TY piszesz. Robisz to tak cudnie ? naprawdę nie znam takiego słowa. najchętniej to codziennie czytałabym nowe rozdziały Twojego opowiadania. Czekam na następny rozdział. Mam tylko nadzieję , że Elly nie będzie traktować Niall'a tak oschle :) nowy rozdział dodaj jak najszybciej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy tym rozdziale miałam łzy w oczach :')

      Usuń
  18. Jezu.. wzruszyłam się przy czytaniu tego rozdziału.. I pomyśleć, że znów musze czekać tydzień! :D Ale ja cie rozumiem jesteś zwykłą nastolatką nie możesz całymi dniami pisać. A to czekanie jeszcze bardziej mnie nakręca na następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rozdział, czekam na następny! : *

    OdpowiedzUsuń
  20. mega wzruszające ...
    genialne ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  21. JEZUUU ! <3 Kocham twój blog. Niech Elly w końcu będzie z Niall'em! Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy tak się napaliliście na to żeby byli parą? haha

      Usuń
  22. omg świetne! *.* czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  23. O boziuuuuu ! ;x

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz że jesteś niesamowita ? :)
    Ja chcę nexta ! I błagam niech ona w końcu przestanie się powstrzymywać i da się ponieść chwili. Masz smykałkę do pisania opowiadań ! *.*
    @JustNikaPlease

    OdpowiedzUsuń
  25. Brak słów to jest poprostu awesome !

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam sie z resztą ta historia jest swietna *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. super ! dodaj 22 jak najszybciej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się chyba zaraz potne nieee... chcę już kolejną część *____* <33 to jest świetne!!!!! Gratulacje dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym chciała wiedzieć jaki jest tytuł tej piosenki co leci na początku? zakochałam się w niej♥ a opowiadanie niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  30. niech oni będą razem;)

    OdpowiedzUsuń
  31. no dodawaj kolejny rozdział błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. http://1dna-zawsze.blogspot.com/ <--- przyjaciółki <3,
    TWÓJ JEST ZACZEBISTY *.* !♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Poprostu brak mi słów *_* super piszesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Widze, że zmieniłaś wygląd *o* podoba mi sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu czekam na następny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. aww ! boski ! dajesz następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. BŁAGAM NASTĘPNY! PO PROSTU NIE UMIEM SIE ODERWAĆ OD CZYTANIA TEGO BLOGA :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownee ♥ Po prostu afaigaob <3

    OdpowiedzUsuń
  40. ja chcę kolejny rozdział! fajnie by było gdyby Elly byłą z Niallem, plis plis plis xx

    OdpowiedzUsuń
  41. są 53 komentarze.! czekam na nastpny rozdział i komentuje bo twoja groźba na facebooku mnie przerazila :* :p

    OdpowiedzUsuń
  42. Zakochałam się w twoim opowiadaniu.<3
    Chcę już następny.
    Elly i Niall. *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój blog jest niesamowity ! ♥ Poleciła mi go przyjaciółka i bardzo jej za to dziękuję. Świetnie czyta się twój sposób pisania, a gdy są te romantyczne chwile, to oczywiście łezka w oku się kręci ze wzruszenia. Do tego jeszcze wspaniała muzyka. Kocham Ed'a Sheerana :D. Czekam ze zniecierpliwieniem na kolejny rozdział, mam nadzieję, że dodasz go jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuje! Bardzo sie cieszę, naprawdę twoka opinia jest dla mnie ważna. Cieszę się, że umiem wywołać jakieś emocje! No i oczywiście podziękuj przyjacółce ode mnie ! #love

      Usuń
  44. alee świetny, aż chce się czytać *-*

    OdpowiedzUsuń
  45. PISZ BŁAGAM PISZ DZIEWCZYNO JESTEŚ NIESAMOWITA.<3

    OdpowiedzUsuń
  46. JEZU ŚWIETNY <3 dziś przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem zaaachwycona <3 pisz, błagam cię :**

    OdpowiedzUsuń
  47. sama robiłaś nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeeeeezuuu ! *-*
    Ale ty masz cholernie wielki alent do pisania ! <3 Strasznie Ci zazdroszczę ! :o *.*
    Proszę pisz kolejny rozdział i to jak najszybciej ! <3 <3 Nie mogę się doczekać !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny rozdział !
    Ale ty ciekawie piszesz <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mullingar Girl jesteś niesamowita, czekam na następny rozdział ♥ .
    już nie mogę się doczekać ♥ .
    ps . możesz mi napisać tytuł piosenki z 1 i 6 playlisty ? . byłabym wdzięczna :) .

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy nowy rozdział? <3

    OdpowiedzUsuń
  52. bushahaha świetny jestem 69 komentarzem XDDDDDDDD if you know what i mean :)
    czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń