wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział X

    Przyszedł długo wyczekiwany wieczór. Po długiej rozmowie w drzwiach z Chelsea ruszyłam pośpiesznie do domu. W domu nie było nikogo. Ciszę zagłuszało nie wyłączone radio, ale to teraz nie było ważne. Biegiem pobiegłam do swojego pokoju i zaczęłam przygotowania na spotkanie z Niall'em. Nie trwało to zbyt długo. Rozpuściłam tylko włosy i przejechałam tuszem po rzęsach. Poszłam do kuchni coś przekąsić. Byłam osobą 'wiecznie głodną'. Co przeszkadzało wielu moim zamiarom. Otworzyłam lodówkę. Świeciła pustkami. Moja twarz przybrała szczęśliwy wyraz, kiedy zobaczyłam pączka na ladzie. Dorwałam się do niego. Wzięłam go szybko do rąk i zaczęłam go kosztować. Ugryzłam go parę razy i z jedzenia słodkości wyrwał mnie dzwonek do drzwi. Podskoczyłam. Odłożyłam pączka na ladę. Z podekscytowania zapomniałam, że puder został na mojej twarzy. Podeszłam do drzwi i nacisnęłam klamkę. Moim oczom ukazał się wysoki blondyn w brązowej kurtce, ręce trzymał w kieszeniach. Był onieśmielony, zestresowany. Odwrócił na mnie wzrok. Posłał mi czarujący uśmiech.
- Wejdź Niall. ~ Machnęłam w jego stronę ręką i uśmiechnęłam się do niego promiennie. Ściągnęłam w wieszaka czarny płaszcz i założyłam go na siebie. Założyłam także ciepłe buty i podeszłam blisko do Niall'a.
- Wyglądasz ide.. ~ Przerwał i zbliżył do moich ust dłoń. Wytarł opuszkiem palca puder śmiejąc się cicho. - ...alnie. ~ Dokończył i podniósł nieśmiało kącik swoich ust. Do policzków napłynęła mi krew. Horan złapał mnie za rękę rzucając mi rozkoszne spojrzenie. Wyszliśmy z domu. Zamknęłam drzwi kluczykami i podążylam za blondynem.
- Nie ma w domu Effy? ~ Zapytał blondyn i spojrzał na mnie kątem oka.
- Tak, nie ma. Czemu pytasz? ~ Zdziwiłam się. Spojrzałam na niego pewnie.
- Harry'ego też. ~ Mruknął. Zaczęłam zadawać sobie mnóstwo pytań. Skoro nie ma ich dwojgu, to pewnie są razem. Mój świetny nastrój zniknął szybciej niż myślałam. Niall spostrzegł moją reakcję na jego słowa.
- Elly, proszę cię nie martw się. ~ Przystanął i spojrzał w mojego oczy. - To nie jest tak jak myślisz. On nie jest typem chłopaka, który jest podrywaczem. Jest świetną osobą. Dba o każdą osobę jakby była dla niego najbliższą. Popełnia błędy, ale kto ich nie popełnia? Nikt nie jest idealny, ale jemu do tego blisko. Znam go już trzy lata i nie powiem o nim złego słowa. Nie martw się o siostrę, jeśli jest z nim to nic się nie stanie, mogę ci to obiecać. Wiem, przez to zachowanie krzywdzą ważne dla nich osoby, ale czemu mają udawać? Skoro mogli pokochać kogoś innego to znaczy, że to nie była do końca prawdziwa miłość. El, przemyślałem to sobie. Skoro przezwyciężyli to wszystko to znaczy, że darzą się wyjątkowym uczuciem, a jeśli będą razem to stworzą wspaniały związek. On będzie się o nią troszczył, a ona będzie odwzajemniała jego uczucie najlepiej jak umiała. To jest miłośc, o to warto walczyć. ~ Skończył podkreślając ostatnie zdanie, patrząc mi głęboko w oczy. Przeszły mnie przyjemne ciarki. Wszystkie zmarwienia zniknęły, a przyjemne uczucie pojawiło się w moim sercu. Miałam ochotę go przytulić i podziękować mu, że jest. Byłam nieśmiałą osobą, nie umiałam rozwinąć znajomości z dnia na dzień, a jeśli kogoś lubiłam bardziej to było to dla mnie nieosiągalne. Z tego co zauważyłam Irlandczyk też nie należał do osób pewnych siebie, ale potrafił zawrócić w głowie. Mimo tego uwielbiałam sposób w jaki się poznawaliśmy. Był taki delikatny i czuły. Myślę, że blondyn to naprawdę miły chłopak. Był kochany i słodki, byłam podekscytowana jego akcentem, jego zapach mnie pociągał. Stopniowo zaczynałam czuć, że chciałabym, żeby to była nie tylko przyjaźń.
Powoli chodziliśmy po parku, jego ręka trzymała ostrożnie moją. Rozmawialiśmy bez przerwy. Czasem się śmialiśmy, a czasem jednemu z nas poleciały łzy z oczu. Bardzo blisko go poznałam, zrozumiałam, że jest niesamowitą osobą. Niall odprowadził mnie pod drzwi. Staliśmy pod nimi bez słowa. Po chwili Horan zorientował się, że stoimi pod jemiołą. Wbił się w moje oczy.
- U nas w Irlandii, kiedy stoisz pod jemiołą pocałuek jest obowiązkiem. ~ Zaśmiał się lekko, przy czym na jego twarzy pojawił się uroczy uśmiech. Położył swoją dłoń na moim policzku i dotknął moje usta swoimi gorącymi wargami. Wyraźnie poczułam zapach jego perfum. Tym gestem sprawił, że poczułam 'motylki w brzuchu' i zrozumiałam, że jest moim nowym uzależnieniem.
    Weszłam do domu, na kanapie siedziała Effy wpatrzona w ekran. Jej nogi były skulone, często podśmiechiwała się pod nosem.
- Gdzie byłaś? ~ Rzuciłam pytanie w jej stronę, rozbierając niepotrzebne rzeczy. Byłam w świetnym humorze. Wiedziałam, że nikt nie może mi go zepsuć. Szczególnie jeden dzień przed wigilią. Usiadłam obok siostry. Posłałam jej uśmiech.
- Em.. byłam z Harry'm nad Tamizą. ~ Powiedziała unikając kontaktu wzrokowego.
- I jak było? ~ Uśmiech dalej nie schodził z mojej twarzy. Ef była zaskoczona. Myślała, że skrytykuję spotykanie się z Harry'm i powiem jej aby to przerwała. Nie miałam już zamiaru tak mówić, także na jej twarzy pojawił się piekny uśmiech.
- Elly, zrozum mnie... ~ Zaczęła rozwijać temat, lecz przerwałam jej.
- Rozumiem Effy, rozumiem. ~ Rozpromieniłam się do niej i przytuliłam ją z całej siły. Tego mi brakowało, brakowało mi tej starszej, optymistycznej siostry, której nie było ani widać, ani słychać przez ostatni tydzień. Jedyna osoba, której w pełni ufałam, mogłam powiedzieć jej wszystko. Zaczęłam opowiadać jej o dzisiejszym wieczorze wyznałam jej moje uczucia. Ona opisała mi wszystkie chwile spędzone z Harry'm. Niall miał rację, Styles był kochanym chłopakiem. Wszystko zaczęło się układać tak jak kiedyś. Czyżby magia świąt?  Na święta, w każdym domu panuje miła atmosfera. Jeśli tak, to dziękuje.
_________
Czytasz -> Komentujesz. 
25 komentarzy i będę pisać dalej! : )
Jeśli chcesz abym informowała cię o nowych rozdziałach napisz w komentarzu swój tt ! 

29 komentarzy:

  1. Zakochałam się w twoim blogu! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę więcej..!!! Świetny..! Jak będzie następny rozdział powiadom mnie na tt @kasia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jak zawsze :P
    Czekam na następny .
    Zux <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się następnego! Jesteś niesamowita! Masz bogate słownictwo co bardzo się chwali. Cieszę się, że szybciej dodałaś nowy rozdział! :-)
    Nie mam tt ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny *-*
    Szkoda tylko że taki krótki :/ Pisz troszke dłuższe one bardziej wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bardzo chciałam żeby był dłuży, ale pragnęłam aby skończył się właśnie w tym momencie! : )

      Usuń
  6. O mój Bożeeee ! Dziewczyno jaki ty masz talent!
    No ja pierdziele normalnie szoken pizden . xd
    Czemu mnie nie poinformowałaś? .. albo ci bo zdradze swoją osobe
    jeszcze i dupa ,bo będzie pierdzielenie że ja tak pisze ale to nie prawda..
    no kurde ale się rozpisałam , dobra ,dobra już dwa słowa..
    ROZPIEPRZASZ SYSTEM . ♥
    Mwahahahaha jestem zaczepista , znowu mi odbija ale to prawda .. dobra bo zaraz zabraknie miejsca , a tak wgl. może zabraknąć? ee kiedyś się dowiem ,będę pisała jedną literke przez cały czas.. ej no to troche czasu zajmie .____. nie no już dobra cicho.. po prostu PISZ ♥ PISZ ♥ Masz talent dziewczyno! *___*

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnyy :)) pisz daleeej *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz pisz pisz *_* tyle komentarzy wystarczy ,pisz ♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. super rozdzał ♥
    i jeżeli by mogła mnie informować o rozdziałach, to to jest mój twitter: @zuzek2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz, pisz !!!
    kocham twojego bloga i nie mogę się doczekać następnego rozdziału !!!
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaa...czekamy pisz ! <3 :D *.* *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW ♥-♥ KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3333. PISZ SZYBKO NASTĘPNY. / i jeżeli by mogła mnie informować o rozdziałach, to to jest mój twitter: @in_horanbed

    OdpowiedzUsuń
  13. Świenty!!!! <3 Kochammm to!!! <3 Czekam na nstępny, dodaj szybko pliss ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super rozdział !!!! <3 nie mogę się doczekać następnego !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dawaj następny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej jestem Malwina , Malwina Niezgoda . Jestem krytyczką blogową :) Wiesz co ? Twój blog jest NIESAMOWITY .!. Jeden z najlepszych które czytałam . Twoje bogate słownictwo sprawa że czytając to opowiadanie wciągamy się . Polece twojego bloga wielu znajomym :)
    Bardzo proszę , wiem że to zajmuje troszkę czasu , ale po informuj mnie o następnym rozdziale , będę bardzo wdzięczna . O i jeszcze świetnie prowadzisz strone na FB ,muszę przyznać i cudnee imaginy :)
    TT : @Malvina N.Poland
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz jest jednym z najmilszych jakie czytałam! Dziękuje, to naprawdę kochane.

      TT - Nie mogę znaleźć twojego twittera. Czy mogła być wysłać mi go jako link ? : )

      Usuń
  17. Piszesz świetnie ! Moja koleżanka powiedziała mi o tym blogu ! I prosiła żeby poprawić nazwe jej tt . To on : @Malvina N. Poland.
    Gapa . Pozdro . Kinka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne<3 Dziewczyno jestes niesamowita masz niezwykły talent wykorzystaj go!;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej tu Malwina :) A mogłabyś podać swojego TT ?I cieszę się że mogłam Ci przyjemność sprawić takim jednym komentarzem . W ogóle nie pomyślałabym że ten komentarz tak Cie ucieszy . Twój blog jest jednym z moich ulubionych :)
    Pozdrawiam ! Malwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) @freehugshoney .
      Dziękuje! Wielkie dzięki! : 3

      Usuń
  20. Siemanko . ;) Chciałam zapytać w jakim programie przerobiłaś to zdjęcie tytułem bloga ? Od jakiegoś czasu poszukuje programu , w którym mogłabym zrobić takie coś ;d była bym wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog.. Czytałam wszystko i czekam na więcej.. :)

    OdpowiedzUsuń