piątek, 18 stycznia 2013

Rozdział VIII

Nie mam zamiaru wtrącać się w jej sprawy. Nawet nie chcę. To nie moje życie, ale nie rozumiem jej. Każdy ma prawo do miłości, ale ja myślałam, że ona już znalazła swoją miłość. Myślałam, że to Tom. Może to tylko jednorazowe. Ona go kochala. Czasem ranił ją, nie poświęcał jej za wiele czasu, ale czasami po prostu nie mógł. Kiedy mógł starał jej się to wynagrodzić. Często wystawiał ją do wiatru, ale ją kochał, a ona całuje się z Stylesem. Nawet go nie zna. Ja go nie znam. Widziałam go raz na oczy i zamienilam tylko parę zdań. Może to on pocałował ją? Nie, to tak nie wyglądało. Ich pocałunek był taki pożądany. Jakby znali się od lat. Jakby kochali się niezmiernie. Dawno nie widziałam takiego uśmiechu na jej twarzy. Przy nim jej uśmiech był taki szczery. Kochałam ten uśmiech. Kochałam ją. Nie chciałabym, żeby kto kolwiek ją skrzywdził. Ważne, żeby była szczęśliwa, a ta sytuacja może  namieszać w jej życiu. Chciałabym wrócić już do domu, porozmawiać, ale nie umiem. Co powiem, jeśli dalej tam będą? Co zrobię? Ledwo wyszłam ostatnio nie zauważona. Tym razem może mi się nie udać.
- Nad czym tak myślisz? ~ Spytał Niall, który próbował zagrać parę świątecznych piosenek na gitarze. Chciałam mu powiedzieć o tej całej sytuacji. Skłamałam, powiedziałam mu, że jednak nie mam czubku choinki, że się myliłam. Chciałam się komuś wygadać. Nie znam go zbyt wiele, ale jest mi bardzo bliski. Co on by sobie mógł pomyśleć? Mógłby potem rozmawiać z Harrym. Mogło by coś się stać. Nie chcę mieć wyrzutów sumienia, ale to uczucie jest straszne.
- Em, nic. ~ Zaczęłam się jąkać. Robiłam tak zawsze kiedy kłamałam. Tak, nie umiałam kłamać od małego. Horan odłożył ostrożnie gitarę i przysunął się do mnie. Odgarnął moje włosy na bok. Zaczęłam się denerwować.
- Przecież widzę Elly. ~ Dotknął delikatnie mojej dłoni, ujmując ją powoli. Zaczął ją gładzić powoli swoim kciukiem. Podniósł mój podbródek, patrząc w moje wielkie, zagubione, niebieskie oczy. Moje myśli zaczęły się mieszać.
- Niall, skłamałam. Wcale, że nie było gwiazdy. Wyszłam z domu szybko, tak, żeby mnie nie zobaczyli. Właśnie, oni. ~ Zatrzymałam się. Nie wiedziałam czy dokończyć.
- Kto? Co się stało? Coś ci groziło? ~ Horan entuzjastycznie podniósł się z swojego miejsca. Przyłożył rękę do buzi. Zaczął chodzić po domu szybko. Zdenerwował się. Martwił się.
- Niall, nie nie o to chodzi. To była moja siostra Effy z Harrym. Oni ... oni się całowali, tak pożądanie, tak delikatnie. Nie namiętnie. Ostrożnie. ~ Przyciszyłam głos stopniowo. Odwróciłam się w stronę irlandczyka. Stał oparty o parapet okna. Wpatrywał się w mój dom. Wstałam ciekawa. Podeszłam do Niall'a.
To spojrzenie. Te uśmiechy. Ta radość z tego, że są razem. To coś co żadko się widzi. Coś czego większość ludzi zazdrości.
W przednim oknie, mojego domu, stała Ef. Styles owinął ją swoimi rękami dookoła tułowia, stojąc za nią. Harry szeptał jej coś do ucha. Był szczęśliwy. Patrzył na nią jakby kochał ją tak mocno, jak tylko umie. Kiedy uśmiechął się przy Taylor, wyglądał zupełnie innaczej. Anglik zaczął zadawać jej delikatne pocałunki w szyję. Obrócił ją gwałtownie w swoją stronę i wbił się w jej usta. Dziewczyna rękę wplotła w jego brązowe loki. Starała się odwzajemnić jego pocałunki, ale on nie dawał za wygraną. Rozkoszował się jej ustami, całując je ostrożnie. Nagle znikneli za rogiem. Nie mogliśmy ich już dostrzec.

Harry

Jej usta były takie słodkie, a oczy takie piękne. Była taką osobą, które potrafi cię zaczarować. Zamieszała w mojej głowie. Zapomniałem o wszystkim. Całowałem ją niepohamowanie. Nie opierała się. Często chciała przejąć inicjatywe
, ale nie pozwalałem jej na to. Jej miękkie wargi idealnie współgrały z moimi. Między nami była jakaś silna więź. Pożądałem jej ust, jej pocałunków. Jedną ręką jeździła po moich włosach, karku, drugą zaciskała moją cienką koszulę w pięści. Nie mogłem się od niej oderwać. Położyła ręce na mojej klatce piersiowej i przerwała ten namiętny pocałunek, odpychając mnie.
- Harry nie mogę. ~ Powiedziała cicho, ze schyloną głową. Cofnęła się lekko do tyłu. Moje zachowanie było jednoznaczne. Pragnąłem jej ust. Nie myślałem o niczym innym tylko o niej. Zapomniałem co dzieje się dookoła. Podniosłem jej podbródek i ponownie dotknęłem jej gorące wargi. Teraz całowałem ją delikatnie. Chciałem, żeby poczuła, że mi na niej zależy. Ostrożnie odwzajemniała pocałunki, ale to już był koniec. Odsunęła mnie swoimi drobnymi dłońmi poraz ostatni. Zostawiła na moich ustach ostatni, słodki pocałunek. Chciałem jeszcze raz dotknąć jej ust. Brakowało mi ich, ale stanowczo oddaliła się ode mnie i pokiwała głową przecząco. Z jej policzka spłynęła pojedyńcza łza. Momentalnie wybiegła z domu. Pobiegłem za nią otwierając powoli drzwi. Siedziała na progu, jej dłonie zasłaniały jej twarz. Stanęłem obok niej schylając się. Nie chciała, abym dostrzegł ani jednego kawałka jej twarzy. Założyłem jej włosy za ucho. Przejechałam po jej twarzy koniuszkiem palca, wycierając jej łzę. Łagodnie złapałem ją za ręce i wtuliłem ją w swoje ciało.

Elly

Załamana Ef siedziała wtulona w ciało Harry'ego. Kiedy to zobaczyliśmy, Niall w mgnieniu oka wyszedł z domu. Narzucił na siebie niezgrabnie szarą bluzę. Wybiegłam za nim, ale nie potrafiłam dorównać jego
szybkiemu krokowi. Zbliżył się do Harrego i szturchnnął go łagonie w ramię. Zaczął nim potrząsać. Styles spojrzał na niego z irytacją i schował głowę w ramionach Effy. Po chwili wstał i podniósł moją siostrę na ręce, kierując się do mojego domu. Nie wiedziałam, co ona robi, co oni robą. Nie zdawałam sobie sprawy z tego co się dzieje.
Moją rękę złapał wrażliwie Horan i ruszyliśmy za nimi.
- Co on robi ... ~ Powiedział blondyn, przyciskając moją rękę. Jego oczy utkwiły w moich, lecz po chwili patrzyliśmy się na nich.
W domu leciała wolna muzyka. Świeciłą tylko mała lampka. Panował miły nastrój. Idealny. Szatyn położył dziewczynę na kanapie całując ją w policzek. Pogłaskał jej ramię i wstał. Rzucił nam rozżalone spojrzenie. Jego oczy były zaszklone.
- Nie chciałem. ~ Szepnął kiedy przechodził obok nas. Schylił głowę i wyszedł z mojego domu , zamykając drzwi z trzaskiem.
____________
Proszę komentujcie, bo to dla mnie tak wiele! Pewnie myślicie, że to inni napiszą. Ale to właśnie na twojej opinii mi zależy! : ) ♥ 20 komentarzy i będzie IX Rozdział.

27 komentarzy:

  1. Super , super . Czekam na następny . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu , naprawde każdy twój rozdział jest lepszy i zawsze ekscytujący i naprawdę ciekawy !*___* Poprostu czytanie twoich rozdziałów jest dla mnie przyjemnością , czekam na następny z niecierpliwością !:) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mega, mega <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym kolejnym rozdziałem jest jeszcze bardziej ciekawie, jeszcze lepiej. Czekam na następny rozdział! ;3. Czytanie twojego opowiadania jest ogromną przyjemnością. ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie się doczekałam :D /jeśli chcesz, żebym Cię informowała o nowych notkach u mnie, zapisz sie na newsleter/

    Harry.. uwielbiam tą scenę w oknie, uwielbiam troskliwość Nialla.. cudowny rozdział! :)

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne opowiadanie ♥ Czekam na następny rozdział;**
    ____________________
    jeśli chcesz zaglądnij do mnie:
    http://drugs-life-in-another-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój styl pisania :)
    Czekam na to co będzie dalej i zpraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper, super. (:
    Zapraszam do mnie. [;

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo mi się podoba <3 Pisz dalej , proszę ! I dodawaj częściej ! :D / Uzależniona od Niallera

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle świetnie, masz talent. Wątek z Effy i Harrym jest niesamowity! Taki czuły! Oby tak dalej dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świtnie.. Pisz następny. ! Nie mogę się doczekać. ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mojego bloga <3 http://stypayhorliksonx.blogspot.com/
    Super (: xx

    OdpowiedzUsuń
  13. pisz pisz pisz !!!! to jest super ;]]

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosze o kolejny rodzial :D lepsze niz ksiazki :D SWIETNE ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się wygląd bloga, jak tylko znajdę wolną chwilę to zabiorę się za czytanie ;) dam znać co i jak... ^^ Teraz chciałabym zaprosić cię do mnie ;) http://hope-love-truth.blogspot.com/ dopiero zaczynamy, może cię zainteresuje. xx, - Jullie, Aileen i Samantha

    OdpowiedzUsuń
  17. nominuję cię do Liebster Award, szczegóły tutaj -->http://different-story-one-direction.blogspot.com/p/blog-page_19.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny!!! <3 Zapraszamy do nas: http://imagines-about-five-boys.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny !!! Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! twój blog został nominowany do Liebster Award :) Więcej informacji u mnie : http://daga1191-one-direction-opowiadanie.blogspot.com/ : ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny rozdział ! Jak wszystkie ! Jak cały blog ! ♥_____♥ Dawaj następny bo nie wytrzymam ! *o*


    Milena xx.

    OdpowiedzUsuń
  22. ei ! pisz dalej dalej !!! to jest świetne ;]

    OdpowiedzUsuń