sobota, 22 czerwca 2013

a short, holiday distance

Let's start.. 

   Więc witam was, z czymś co może was zaskoczy, zasmuci, urazi, a niektórych może nawet ucieszy. Przychodzą wakacje, zbliżają się wielkimi krokami, to zaledwie tydzień. Codzienne wypady na dwór, codziennie jest coś nowego do roboty. Mnie nie będzie przez cały sierpień, więc, po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że zawieszę to opowiadanie na wakacje. To będzie najlepsze rozwiązanie, szczególnie dla mnie, ponieważ rozdział strasznie dużo mi zajmuje, a podczas wakacji, nie mam czasu. Jeśli się na mnie obrazicie, to przepraszam i to cholernie mocno, ale wynagrodzę wam to. Obiecuję, że wrócę! Obiecuję. We wrześniu, z nowymi pomysłami, coraz ciekawszymi sytuacjami i wreszcie problemów Niall'a i Elly już wspólnych. Specjalnie zakończyłam tą pierwszą część opowiadania, sytuacją taką a nie inną. Powiedzmy, że Elly jest Niall'a, a Niall jest Elly. Nie są jeszcze do końca razem, ale wszystko jest na dobrej drodze, nawet to jest już pewne, ale nie zabraknie problemów.
   Mogę wam obiecać, że druga cześć tego opowiadania będzie o wiele bardziej ekscytująca i porywająca, obiecuję, mam już tyle świetnych pomysłów, które mam zamiar wykorzystać, są strasznie słodkie, a niektóre nieprzyjemne.

Więc, aby te dwa miesiące minęły wam jak najprzyjemniej i zawsze możecie być ze mną w kontakcie, mój tt @freehugshoney i twitter Elly @wilsonelly, który nadal będzie aktywny (!)

Spotykamy się za dwa miesiące, oby były niezapomniane! Ilysm! ♡ ‏ 



See ya soon! x

 @freehugshoney Mullingar girl 




10 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, bo to aż 2 miesiące, ale to twoja decyzja i nie wiem jak inni ale ja będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy tęsknić :c Udanych wakacji ci życzę ;* I teraz odliczamy dni do września :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże nie wiem jak ja wytrzymam te 2 miesiące ! Twoje imaginy są takie cudne że aż nie mogę . Naprawde zacznij pisać książkę . Już nie mogę się doczekać września . I również życzę udanych wakacji ;* :D / Madzia z Krakowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh szkodaa : / no ale rozumiem cię wiadomo wakaacjeee :D
    nigdy nie myślałam że to opowiadanie może być jeszcze lepsze bo jest doskonałe najlepsze ze wszystkich ! ale jednak .. jesteś cudowna <3
    trochę długo no ale jest na co czekać i wiadomo że będę czekać : )
    więc życzę Ci udanych wakacji :D
    Kocham Cię , do napisania xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Powracaj szybko :) bd tęsknić.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim programie zrobiłaś nagłówek? będę tęsknić :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, a ten blog jest moim ulubionym. Będę czekać... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem że się powtarzamy, ale chcę Ci życzyć udanych wakacji, dużo słońca bezchmurnego nieba; a teraz coś od rzeczy: mam nadzieję że wrócisz z nowymi pomysłami, będę tęsknic za nowymi wpisami, gifami, a na koniec oczywiście za Tobą kochana. :* Tak bardzo zakochałam się w tym opowiadaniu że nie mogę przestać o nim myśleć. :* <3 Uwielbiam to co robisz, jak piszesz, błogo mi jak to czytam i za to wszystko Ci dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne opowiadania XD

    OdpowiedzUsuń