wtorek, 12 lutego 2013

Nowe postanowienia.

Cześć. Długo zastanawiałam się nad tym blogiem i stwierdziłam, że chciała bym, żebyście to wy starali się o niego. Muszę zachęcać was i spamować o nowym rozdziale na fecebook'u i czasami twitterze. Wiem, że niektóre osoby naprawdę lubią mój blog i bardzo mnie to cieszy. Pamiętajcie, że jesteście dla mnie ważni. Większość osób przeczyta i opuszcza blog bez żadnego śladu. Chciałabym wiedzieć, że go czytacie! Dodanie komentarza zajmuje wam około minuty, a dla mnie jest naprawdę wielką motywacją. Często będę stawiać warunki, będzie to często wymagana liczba komentarzy. Po prostu komentujcie, bo to dla mnie bardzo ważne. Możecie dodawać komentarze z anonimowego konta, czyli każdy może go dodać. Więc czemu nie macie na to czasu? Znajdźcie go dla mnie, bo skoro go czytacie, to możecie poświęcić na komentarz parę minut. Bo dla nich przeważnie piszę, piszę dla waszej opinii.

  • Na facebook'u, na stronce "Niall Horan zawsze spoko." w sprawie nowego rozdziału poinformuję raz, maksymalnie dwa-trzy razy. 
  • Jeśli chcecie podawajcie swoje twitter'y w komentarzach z prośbą o informowanie o nowym rozdziale. 
  • Dodawajcie blog do OBSERWUJĄCYCH - dół. 
  • Czasami będę wymagać pewnej liczby komentarzy. 
  • Jeśli chcecie to odwiedźcie zakładkę - Bohaterzy, lecz jeśli już sobie ich wyobraziliście i nie chcecie sobie tego pomieszać - nie polecam.
  • Chciałabym wiedzieć czy podoba wam się wygląd bloga. Jestem gotowa zmienić go dla was. 
  • Długość rozdziałów zależy ode mnie. Czasami są krótkie, ponieważ nie chce rozpoczynać nowego tematu w danym rozdziale. 
  • Mile widziane są komentarze z jakimiś uwagami. Znoszę krytykę i staram się poprawić to co trzeba lecz jeśli nie masz o tym pojęcia to zachowaj go dla siebie. 
  • Nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach, nie spamujcie i nie przesyłajcie żadnych łańcuszków. 
  • Nie biorę udziału w Liebster Awards. 
  • Pytania, uwagi, cokolwiek piszcie na mój twitter - @freehugshoney . Staram się odpowiadać na wszystkie pytania, tylko proszę nie pytajcie kiedy będzie następny rozdział bo zawsze dodam go w odpowiednim czasie, kiedy trzeba.
  • Zastanawiam się czy nie przeszkadza wam muzyka, która pojawia się kiedy wchodzicie na bloga. Chciałabym znać wasze zdanie.

Teraz czy będę pisać kolejne rozdziały, prowadzić tego bloga zależy tylko i wyłącznie od was, waszych komentarzy i liczby osób obserwujących. Starajcie się, a odwdzięczę się tym samym. 



10 komentarzy:

  1. Rozumiem Ciebie, bo sama mam bloga, więc nie mam żadnych pretensji to tej notki. Tylko chciała bym, abyś wiedziała jedną rzecz. Ja nie komentuje za często bo zazwyczaj czytam twoje rozdziały na telefonie i w tedy... No wiesz, na klawiaturze i do jeszcze dotykowej nie chcę pisać XD Sory A jak już tu jestem to powiem Ci, że mam talent, dobrze, że założyłaś tego bloga. Jak masz problem z reklamowaniem innych blogów na twoim, załóż zakładkę SPAM. I problem rozwiązany, bo będą reklamować swoje blogi tam. :D
    Acha widzę, że ty też z Wrocka jak ja XD
    Pozdrawiam,
    N.
    PS XD Chciałabym zaprosić się na moje blogi XD
    http://onedirectiontakemehomelouise.blogspot.com/ o 1D
    http://sakura-and-love.blogspot.com/ nie o 1D
    Sory za SPAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z wielką uprzejmością chciałam cię jednak poprosić, abyś jednak skomentowała, wiem, że ci się nie chce. Znam to, ale ja to pisze długo więc fajnie by było jakbyś ty napisała tylko to : )

      Usuń
    2. Wiem, ale na teletonie troche trudno sie pisze to cos co wyskakuje po nacisnieciu 'opublikuj' XD Ale bede sie starac :D

      Usuń
    3. PS teraz zauwarzylam swoja literowke w pierwszym moim komentarzu XD tam gdzie jest mam powinno byc masz. Zdanie gdzie kometuje twoj talent do pisania :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. pisz <3 Masz talent *.* popłakałam się na niejednej scenie albo śmiałam się robiąc takie 'ooo jakie to słodkie' :D Muzyka świetna ,pozatym można ją wyłączyć xd

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie masz talen i umiesz sie nim posługiwać musisz dalej pisać ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. @_fixmyheartx możesz mnie informować? <3 ten blog jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog ja nie mam do twojego bloga żadnych uwag bardzo mi się podoba oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń